InfraTrainer®

Az INFRA TRAINER innovatív ZeroFat technológiás fekvő wellness kerékpár az infrafény és a mágnesterápia együttes hatásával éri el a maximális eredményt, ami már az első néhány használat után rendkívül látványos.

A 21. század egyik legmodernebb, leghatékonyabb egészségmegőrző és alakformáló wellness gépe, amelyet most Ön is megismerhet a város szívében.

MŰKÖDÉSI ELV

Az új wellness gép, az INFRATRAINER, egy olyan fekvőkerékpár, mely PHILIPS VITAE infra vonalsugárzók és egy mágnesterápiás készülék hatását egyesíti a maximális hatékonyság érdekében. Edzés közben az infrasugarak behatolnak a bőr alá, belülről felmelegítik, feloldják a zsírszöveteket és felszabadítják a méreganyagokat. A kerékpározás hatására a feloldott zsír könnyen átalakul energiává, a méreganyagok egy része rögtön az izzadsággal, a többi pedig a felgyorsult anyagcsere révén távozik a szervezetből. A MAGNETVITAL SYSTEM ezeket a pozitív hatásokat együttes módon, nagymértékben felerősíti és a kezelést kiegészíti egy vitalitást javító mágnesterápiás programmal.

EDZÉS SORÁN A SÚLYVESZTESÉG 80%-A VÍZ, MÍG A TOVÁBBI 20% ÖSSZETÉTELE: ZSÍR, KOLESZTERIN, ZSÍRBAN OLDÓDÓ NEHÉZFÉMEK, ÉS BIZONYOS MÉRGEZŐ ANYAGOK.

AZ EDZÉS MENETE

Telefonos bejelentkezés szükséges.

Rendkívül fontos, hogy az Infra Trainer edzés napján kora reggeltől az átlagosnál több vizet kell innia a vendégnek.

Pontos érkezés szükséges a leegyeztetett időpontban. (A leegyeztetett órákat legkésőbb előző nap lehet lemondani telefonon keresztül. Amennyiben ez nem történik meg, akkor az edzés alkalma levonásra kerül a bérletből!)

Új vendég érkezése:

  • regisztrációs adatlap kitöltése
  • öltözet, amit a vendég magával hoz:
  • ruházat (bikini / fittness ruha / sport melltartó / rövidnadrág)
  • sportcipő vagy zokni
  • törölköző
  • amit az edzés során adunk:
  • fólia nadrág és krém

A FÓLIANADRÁG ELŐNYEI

Elsődleges szempont a higiénia. Rengeteg izzadsággal jár az edzés. Miután felfogja a fólia a vizet, így azonnal látható az edzés hatékonysága. A fólia olyan, mint a tekercselés. Megtartja a hőt, így ezáltal extra kalóriákat éget a szervezet.

KRÉM, OLAJ

A fahéjas tartalmú krém serkenti a vérkeringést és zsírégető, fájdalomcsillapító, fertőtlenítő hatása is van.

KINEK NEM AJÁNLOTT / szigorúan tilos az INFRA TRAINER edzés az alábbi esetekben

  • terhesség/szoptatás (kizáró ok!)
  • friss műtét
  • daganatos megbetegedés
  • gyulladásos betegség
  • lázas állapot
  • akut fertőzés
  • trombózis
  • erőteljes, kidudorodó visszér
  • súlyos cukorbetegség
  • magas vérnyomás (orvosi vélemény szükséges)

ELŐFORDULÓ MELLÉKHATÁSOK

  • fejfájás
  • szédülés/hányinger
  • comb kipirosodása/piros foltok
    • Néhány vendégnél sajnos előfordult olyan, hogy a combjuk külső fele tele lett vörös foltokkal. Ennek több oka is lehet:

    • érzékeny a krém valamelyik összetevőjére (volt olyan vendégünk, aki nem
    • szólt, hogy allergiás a fahéjra),
    • olyan gyógyszert szed, ami fényérzékenységet okoz,
    • egyszerűen érzékenyebb a bőre, és a bőrhöz tapadt fólia melegsége váltja ki ezt a reakciót.
      • Az esetek 95%-nál ez a pirosodás pár óra múlva magától elmúlik. Abban az esetben, ha tartós marad, mindenképp meg kell keresni az okát. Olyan még nem volt, hogy ezt ne tudtuk volna valamilyen formában kiküszöbölni.

      ELŐFORDULÓ MELLÉKHATÁSOK

      A Életkor alapján kiszámított célpulzus:

      Maximális pulzus (HRmax) = 220-életkor

      B Karvonen egyenlet:

      Edzéspulzus = (HRmax – nyugalmi pulzus) x megcélzott intenzitás %-a + nyugalmi pulzus

      MI IS AZ A PULZUSSZÁM? MIÉRT HASZNÁLJUK
      A PULZUSÉRTÉKEKET A SPORTBAN?

      Pulzusszám (szívfrekvencia): az egy perc alatti szívösszehúzódásokat jelzi

      BPM (beat per minute): a szívfrekvencia nemzetközileg használt rövidítése

      Nyugalmi/ébredési pulzus: három egymást követő reggel (felkelés előtt) mért pulzusszám átlaga

      Maximális pulzus: egy perc alatti maximális szívösszehúzódások száma maximális terhelés alatt

      Mozgási pulzus: fizikai terhelés alatt mért szívütések száma

      Megnyugvási pulzus: terhelés után mért szívösszehúzódások száma

      Ezek a pulzusértékek azért nagyon fontosak, mert különböző célzónákat tudunk kiszámolni a segítségükkel. Ezekkel a zónákkal még tudatosabban tudjuk alakítani a különböző edzéstípusainkat.